الرئيسية

الرئيسية
الرئيسية

الجمعة، 3 يناير 2014

اليسا - أغنية في عيونك mp3


اليسا - أغنية في عيونك mp3
البوم اليسا اسعد واحدة mp3







 سمعنا أغنية في عيونك اليسا ؛ سماع وتحميل أغنية في عيونك mp3 ؛ تحميل أغنية اليسا في عيونك mp3 ؛ استماع أغنية ؛ كلمات أغنية في عيونك ؛ تحميل أغنية في عيونك ؛ كلمات أغنية اليسا في عيونك ؛ أغنية في عيونك mp3 ؛ تحميل  أغنية في عيونك mp3 كامله ؛ أغنية في عيونك اليسا ؛ Download ؛ عايز اسمع أغنية في عيونك ; اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا في عيونك mp3؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا ؛ البوم اليسا - في عيونك ؛ كلمات أغنية اليسا في عيونك ؛ اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا

كلمات أغنية في عيونك  

فى عيونك لغز واسرار فى عيونك رحلة ومشوار قلبى ده شاعر كلمات عنده مشاعر همسات شعرى قصايد ابيات جوا عيونك انا ممكن اضيع عمرى واضيع روحى واضيع ف عيونك ف عيونك حسيت بامان ف عيونك قلبى انا غرقان على كيفك ودينى على كيفك ونادينى وارمينى وخلينى ف عيونك لو حد عايزنى ف حاجة بجد يحلفنى بعيونك اه تعالى اتصالح على نفسى وانا وياك واعيش جوا سلام ايدك واموت وانا بهواك والحياه ف هواك تبقى حياه ف عيونك الشرق وليله وسحره ف عيونك الغرب نسيمه وبحره باتغرب ف بلاد واجمع كل ورود بغداد علشان عندى الليلة معاد جوا عيونك تيجى نسمة من بيروت على خدى تفوت توحشنى عيونك ف عيونك وطنى وبلادى ف عيونك ارضى وميلادى وحياتك دفينى و ف ذاتك خبينى من العالم واحمينى ف عيونك وعلى ورقة ياسمينا اكتب اسامينا حرفها بلونك اه تعالى اتصالح على نفسى وانا وياك واعيش جوا سلام ايدك واموت وانا بهواك والحياه ف هواك تبقى حياه


التحميل 
في عيونك
تحميل اغنية في عيونك
في عيونك mp3