الرئيسية

الرئيسية
الرئيسية

الجمعة، 3 يناير 2014

اليسا - أغنية اسعد واحدة mp3



اليسا - أغنية اسعد واحدة mp3
البوم اليسا اسعد واحدة mp3







 سمعنا أغنية اسعد واحدة اليسا ؛ سماع وتحميل أغنية اسعد واحدة mp3 ؛ تحميل أغنية اليسا اسعد واحدة mp3 ؛ استماع أغنية ؛ كلمات أغنية اسعد واحدة ؛ تحميل أغنية اسعد واحدة ؛ كلمات أغنية اليسا اسعد واحدة ؛ أغنية اسعد واحدة mp3 ؛ تحميل  أغنية اسعد واحدة mp3 كامله ؛ أغنية اسعد واحدة اليسا ؛ Download ؛ عايز اسمع أغنية اسعد واحدة ; اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا اسعد واحدة mp3؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا ؛ البوم اليسا - اسعد واحدة ؛ كلمات أغنية اليسا اسعد واحدة ؛ اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا

كلمات أغنية اسعد واحدة  

الفرحة اللي أنا فيها دي كلها ترجع ليك وانا جنبك راضية ومرتاحة لكل ما فيك سبت انا كل الدنيا عشانك وهشاركك حضنك ومكانك وبئلك يا حبيبي حياتي انا ملك ايديك مين زينا يا حبيبي الليلة ئولي في مين انا حاسة من كتر الشوق اننا رايحين على دنيا حب هتجمعنا والكون كله ده مش هيسعنا وهاعيش اسعد وحدة انا وانت سنين وسنين ياه على الفرحة دي اللي انا فيها يوم بـــالدنيا دي ولياليها وحياتي اللي بحلم فيها وحياتي اللي بحلم فيها هعيشها لك حبيبي وايه كان في حياتي نائصني وانت في حضني وانت لمسني من كل العيون احرسني انا ملكك حبيبي


التحميل 
اسعد واحدة
تحميل اغنية اسعد واحدة
اسعد واحدة mp3