الرئيسية

الرئيسية
الرئيسية

الجمعة، 3 يناير 2014

اليسا - أغنية روحتلوا mp3



اليسا - أغنية روحتلوا mp3
البوم اليسا اسعد واحدة mp3







 سمعنا أغنية روحتلوا اليسا ؛ سماع وتحميل أغنية روحتلوا mp3 ؛ تحميل أغنية اليسا روحتلوا mp3 ؛ استماع أغنية ؛ كلمات أغنية روحتلوا ؛ تحميل أغنية روحتلوا ؛ كلمات أغنية اليسا روحتلوا ؛ أغنية روحتلوا mp3 ؛ تحميل  أغنية روحتلوا mp3 كامله ؛ أغنية روحتلوا اليسا ؛ Download ؛ عايز اسمع أغنية روحتلوا ; اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا روحتلوا mp3؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا ؛ البوم اليسا - روحتلوا ؛ كلمات أغنية اليسا روحتلوا ؛ اغانى اليسا ؛ البومات اليسا ؛ البوم اليسا الجديد ؛ تحميل اغانى اليسا ؛ استماع اغانى اليسا

كلمات أغنية روحتلوا  

روحتلوا وانا شايفه اني عملت الصح علشان كان لازم اخد بعضي يوميها واروحله مجروحه انا منه لكن لو اشوفه في جرح انا قلبي هيبقي في نفس الوقت كمان مجروحله واهي حكمت وانا عمري ما هتوصل بيا يلجالي واسيبه في وقت ما يلجا ليا انا زي ما ليا عليه ليه برضه عليا ليها حل علشان خاطر العيش والملح مش هسمح للايام تيجي تاني عليه دا انا يبقي اخر يوم في حياتي لو ارضاها ليه ربنا بيسامح ناس وبيرحم ناس يبقي انا يا ضعيفه استكبر بس هسامح ليه واهي حكمت وانا عمري ما هتوصل بيا يلجالي واسيبه في وقت ما يلجا ليا انا زي ما ليا عليه ليه برضه عليا ليها حل علشان خاطر العيش والملح


التحميل 
روحتلوا
تحميل اغنية روحتلوا
روحتلوا mp3